maandag 10 november 2014

Diva Challenge 193

Vandaag was de 2e gast blogster aan de beurt en dat was Holly Atwater.
Zij was vereerd deze gastuitdaging te mogen maken en zij had  TriTangle bedacht.
Hoewel ze niet zeker wist of dit woord al bestond, maar de bedoeling is duidelijk. Een Zentangle die bestaat uit een combinatie met niet meer dan 3 verschillende patroontjes.
Daar het net Veteranendag was en het pas geleden thanksgivingdag  is geweest vond ze dat er genoeg was om dankbaar voor te zijn en bedacht ze dat de patroontjes moesten beginnen met THX van Thanx en dat waren de namen Trio, Huggins en Xyp.
Allemaal leuke patroontjes .
Ik besloot om diagonaal te beginnen met Xyp erin. De achtergrond is Huggins en de gele patroontjes zijn Trio, welke ik nog nooit gezien of gemaakt had.
Ik had met een erg fijne pen getekend en daardoor zag je de onderlinge patroontjes slecht. Vandaar dat ik wat kleur gebruikt heb en Huggins nog wat dikker heb aangezet.

Ik ben blij verrast met het eindresultaat!




23 opmerkingen:

  1. Nice, I really like how you sneak just a bit of color.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap dat je Trio zo klein hebt kunnen tekenen! Mooie tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie tile! Leuk met die kleurtjes, dat maakt het geheel lekker speels. Je hebt Xyp trouwens prachtig gedaan, die vond ik nog wel wat lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I totally agree with Anoeska! The colours and the xyp interpretations are great. Well done.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely challenge tile, Carmela! I also really liked your String Thing tile this week! Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The use of color really adds to the overall composition. Very nice.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Tile, Carmela. Love your three versions of XYP, and your Trio is delightful. Wonderful use of color. This is a terrific design. Wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a very beautiful tile. I like the use of color and the trio of Trios and XYP that you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like your coloured variation of the patterns - looks really nice :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the layout of these tangles, the linear approach gave each one a chance to shine. Very nicely done!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kleur er in verwerken was een goeie zet Carmela, ik vind het een mooi geheel geworden. Vooral de gele trio vind ik mooi door de verschillende geel tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Carmela, this is beautiful!! I just love your use of color in this tile!! :0) Share humanity

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Net als jij heb ik op het eind kleur toegevoegd, omdat deze erom 'vroeg'. Ik vind je tile leuk en de keluren maken dat die delen er uit springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful variations all nicely tied together - the color is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love the variety of XYP, and the touches of color.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nice tile - I like the way you have used different versions of xyp/thx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful! I love your variations of Xyp... your color on Trio... and everything about it! Lovely balance as well! THX for participating!

    BeantwoordenVerwijderen