zaterdag 22 november 2014

Art Tangle Club WU 155

Deze uitdaging heeft als titel Rondtes.
Er moest in de onderste  hoek een kwart cirkel gemaakt worden en dan verder over het blad verdeeld 1 hele cirkel, een dubbele overlap cirkel en 3 cirkels die zich  overlapten.
Daarna moesten vanuit de kwart cirkel banen over het tekenwerk getrokken worden zodat het met wat fantasie leken op stralen van de zon.
Dit werkje is groter dan ik normaal maak, wel het dubbele, dus ik ben er ook de dubbele tijd mee bezig geweest.
Ik heb er met veel plezier aan gewerkt en de [patroontjes die we zeker moesten gebruiken waren Pufff, Twisled en Sinkers. Verder heb ik gebruikt, Paushalov, Betweed, Paradox, Minouche,Drupe, Pressed Wood, Echoism, Luv-A, Knightbridge, Heartrope, Phicops en nog wat eigen verzinsels.
Phoe, ik had bijna alles uit mijn hoofd getekend en ben nu de namen gaan zoeken, want die wist ik natuurlijk niet allemaal uit mijn hoofd.
Nu ik vind het toch wel een erg leuk resultaat geworden!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten