zaterdag 1 november 2014

Art Tangle Club WU 153

Quib was het opgegeven patroontje en het moest een monotangle worden was bedacht als uitdaging.
Soms kun je goed uit de voeten met 1 patroon en kun je het blad goed ermee vullen.
Quib leent zich er wel voor , maar omdat ik niet zo wilde priegelen begon ik relatief groot om het blad te vullen linksboven en ging naar rechtsonder. Goed oplettend dat de lijnen ook doorliepen en overal goed boven en onder gingen. Daarna die van  links onder naar rechtsboven, maar toen had ik nog veel wit en vond hem niet af.
 Dan ook nog maar van links naar rechts en boven naar onder. Daar werden de "draden"wel steeds iets dunner.
Het werd wel een gefriemel en goed opletten. Toen was hij af, maar ja wat kaal. Eerst wilde ik er met een kleurtje in om de lijnen wat duidelijker te accentueren, maar vond het toch moeilijk.
 Toch dan maar met potlood wat schaduw aangebracht. Had hem eerst zonder en daarna met schaduw gescand, maar ik geloof dat ik hem zonder toch mooier vind?



Zonder schaduw



Met schaduw.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten