zondag 12 oktober 2014

Art Tangle Kunst 150 Zendala Box

Deze week was de uitdaging om een zendala-box te maken.
Het voorbeeld was een video op You Tube van een  zendala-doosje van Doria Eng : link
Eerst leek de uitdaging me niks, maar toen ik de video gezien had, was ik overstag.
Eerst een cirkel maken, dan de kwart cirkelomslagen aftekenen en vouwen. dat laatste vond ik zelf het moeilijkste en is ook niet helemaal in gelijke delen gelukt zag ik toen het klaar was.
Maar het blijft toch in elkaar zitten.
Leuk om cadeau te geven met bv geld erin.
De patroontjes heb ik uit mijn hoofd getangeld.
De bovenkant uiteraard met mijn grote favoriet Betweed, de onderkant met allerlei verschillende patroontjes en de zijkanten met een bloemenrand.
Zelf vind ik het toch erg leuk geworden!


 Bovenkant plat gezien

 De onderkant plat gezien.


Bovenkant gevouwen als doosje


 Onderkant gevouwen al doosje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten