woensdag 20 augustus 2014

Tickled to Tangle 54

Barbara Finwall ontwierp string 52 en dit was de uitdaging van deze week.
De patroontjes die gebruikt mochten worden begonnen met de medeklinkers uit haar voornaam  en wel
Bilt, Paradox, Bitten en Rosewood.
Je mag er zo veel of zo weinig van gebruiken als je zelf wil en ik heb ze allemaal gebruikt. De laatste twee kon ik niet en het is altijd leuk nieuwe patroontjes uit te proberen.
Het leuke van de uitdagingen die Adele uitschrijft vind ik dat ze de keuze van patroontjes altijd linkt aan de ontwerpster van de string die we gebruiken.
Deze keer waren het allemaal lijntjes patroontjes zoals je kunt zien en dan probeer ik wat te variƫren en met schaduw wat verschil te maken.
Ik vind hem zelf wel aardig gelukt en weer eens heel wat anders.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten