donderdag 17 juli 2014

Joe's Weekly Challenge 17

De opdracht was simpel, teken een boom en gebruik zentangle patroontjes.
Nou niet echt een opdracht voor mij.
Ik houd niet zo van een voorwerp tekenen en daar wat in maken.
Eigenlijk had ik de challenge voorbij willen laten gaan.
Toch ben ik eens gaan denken en kwam op het idee eens iets anders te proberen.
Ik heb wel een boom getekend,maar heb geprobeerd de takken van een omgekeerde Mooka te maken.
Vind hem toch wel goed gelukt, hier en daar een blaadje, zodat je ook ziet dat het een boom is!







3 opmerkingen:

  1. What a pretty tree -- so flowing. Don't you just love trees, in any shape or form!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze vind ik erg (ERG) mooi, Carmela: sierlijk, elegant, kortom Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely, so flower and curvy,

    BeantwoordenVerwijderen