woensdag 23 juli 2014

Diva Challenge 177

Deze week is Laura nog steeds met haar gezin afwezig en had ze een gast docent gevraagd om een uitdaging uit te schrijven. dat werd Caroline Broady en zij heeft als laatste nu pas les gehad van Rick en Maria.
Ook zij heeft een nieuw patroontje verzonnen en dat was de uitdaging van deze week.
Het patroontje heet Truffle en is wel leuk, alleen gemakkelijk om een rand mee te vullen, dus ik wilde wat anders proberen.  Ik vind het resultaat wel grappig, alhoewel ik goed moet kijken waar het patroontje zit, hahaha. ik heb onderaan nog het origineel in het klein gemaakt!





8 opmerkingen:

  1. Carmela, I love how you stretched Truffle, and longated it! And the auras around it add the perfect touch! :0) Share Humanity

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de uitgetrokken truffle erg mooi geworden, met een geweldig diepte effect door het toevoegen van de aura. Ik hou er wel van als je goed moet kijken waar het oorspronkelijke patroon is gebleven, geeft blijk van de creatieve draai die je aan de opdracht hebt weten te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Tangleation of Truffle is very imaginative, and effective. Great Job.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful! I like your way of using Truffle very much! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the way your Truffel just pops off the bottom of the tile! Nicely done and very creative, as usual! :)

    Be Happy,
    Jacque
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really like how you made your truffle! Nice tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Carmela, you did well in experimenting with this tangle. The tangleations are great.

    BeantwoordenVerwijderen