vrijdag 20 juni 2014

Dutch Zentangle Swap

Voor de maand Juni had ik me ook weer ingeschreven bij deze club en deze keer deden er 10 mensen mee.  Iedereen krijgt dezelfde opdracht en je ruilt eigenlijk je creatie met die van iemand anders.  Het is niet perse zo dat degene waar jij hem voor maakt ,ook  degene is die hem voor jou maakt. Dit word door de computer bepaalt. Dit noemt men een Swap.
Als je hem volgens opdracht gemaakt en verstuurd, geeft de ontvanger je dan een beoordelingspunt volgens het programma. Meestal als alles klopt, dus als je je aan de opdracht hebt gehouden, het goed is aangekomen en alles zit erop en eraan krijg je een 5. Dat kreeg ik nu.
De opdracht was een tekening van een vogel met tanglepatroontjes vullen en er wat kleur in aanbrengen.
ik vond het erg leuk om te doen, alleen was ik bang dat het te druk werd. Is toch nog meegevallen.
En dan toch moeilijk welke en waar je kleur gebruikt. Maar alles komt uiteindelijk toch goed!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten