zaterdag 28 juni 2014

ATC 135

 Een zendala was de opdracht. We mochten  4 getallen onder de 110 opschrijven en daar de bijbehorende string bij zoeken  en een van deze 4 nemen als leidraad in onze zendala. De nummers die ik had gekozen waren 38/42/63 en 101. Mijn eerste keuze was 42, maar iemand was me al voor geweest, Nu kon ik hem toch gebruiken, want je hebt natuurlijk altijd een ander idee over de invulling ervan,maar ik ben toch voor string 38 gegaan.
De patroontjes die we zeker moesten gebruiken waren, Swirling Leaves, Vista, Tangle Flake an Dansk.
Nu vond ik dat niet de gemakkelijkste om in een zendala te combineren. Ik had ook nog geen van deze patroontjes eerder gebruikt.  Toch vind ik het resultaat wel leuk geworden!
Geschaduwd met grijs potlood.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten