zondag 25 mei 2014

ATC Weekuitdaging 170

Joanne Fink heeft de dangles, bangles en hangende tangles ontworpen en maakt daar veel leuke werkjes in de vorm van cadeaukaartjes van. Ik vind het erg leuk en fleurig uitzien.
Het is ook erg leuk werk. Ik weet alleen niet of het me gelukt is. Het heeft denk ik toch wat meer oefening nodig om ze wat sierlijker en leuker gegroepeerd te krijgen. Ik vond het toch moeilijker dan ik eerst dacht. Deze week was de uitdaging om een door haar geïnspireerd kaartje te maken. Zij noemt haar werk ook wel Zenspiration. Hoe toepasselijk. Zij heeft erg mooi werk. Nu ik heb er een kaartje van gemaakt dat ik kan gebruiken voor een verjaardag en zet er dadelijk de naam van de jarige op of nog alleen proficiat.

Ik heb gekleurd met glitterstiften en vind het niet zo mooi geworden op de scan. Verder had ik bij nader inzien niet boven de balkjes moeten tekenen vind ik, dat doet er wat afbreuk aan. Ooit nog maar eens oefenen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten