maandag 17 februari 2014

TBO Zendala Dare 92

Deze week was het erin wel gelukt om de uitdaging op zaterdag te plaatsen. ik heb hem gisteren pas gezien.
Ik vond het een leuke vorm,maar op de een of andere manier vond ik geen geschikt patroontje. Ik ben maar zonder verder na te denken vanuit t midden begonnen met lijntjes te trekken en ben zo doorgegaan.
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel lijntjes getrokken en moest op een gegeven moment goed opletten om binnen de vormen te blijven. Ik werd bijna een lijntje, hahaha.
Zelf vind ik hem toch wel geslaagd geworden. Het lijkt wel op een ster waarvan het midden wat omhoog komt. Leuk altijd dat je geen idee hebt van het resultaat!




8 opmerkingen:

  1. Wow! This has a lot of amazing lines - great work, Carmela! Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is very nice and almost hypnotic to stare at! Love all the details and line work. Great work, as usual! :)

    Be creative and catch some happy!

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat niet het geweldige van Zentangle, zomaar beginnen en op het eind (blij) verrast te zijn met het reslutaat? Ik blijf me daarover verbazen.
    Je zendala vind ik erg mooi en rustig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This must have taken you forever! I love the center work in this one. Beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful zendala! Especially I like the centre. Great linework!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amazing linework! Love what you did with this Zentangle. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That is some intense line work in the center. You chose some great tangles to go along with it.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fabulous center in this Zendala. And the rest is equally well done.

    BeantwoordenVerwijderen