maandag 23 december 2013

Maandopdracht December Element Lucht

Dit is alweer de laatste uitdaging van de element met dier opdrachten en het element Lucht was nu aan de beurt. wat is Lucht? Niks dus...eigenlijk niet voor het oog zichtbaar en ook niet met de hand aanraak baar. Wat zie je in de lucht.  Nou vlinders, vogels en insecten en af en toe een vliegtuig, maar ja, dat hoort niet bij een dier.  Dat er een vlinder in moest komen was voor mij al meteen duidelijk, maar een vogel was ook wel leuk. Waarom van iedere soort een twee tal? Ik weet het niet, want mijn bedoeling was eigenlijk 3 dieren te tekenen, omdat het de 12e maand was en dan krijg je in de numerologie en 3,maar  mijn intuïtief tekende dit! Daarom heb ik wel 12 sterren in de buitenrand getekend. Ook heb ik de eerste keer white spirit gebruikt in de rand en de lucht en weet niet zo goed wat ervan te denken. het lijkt wat gladder, maar wat het verder voor effect geeft? Ik geloof niet echte meerwaarde voor mij, maar goed, wel een ervaring rijker!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten