woensdag 6 november 2013

Element Metaal

Het maandthema van november van de mandalaclub was het element Metaal en een dier erin verwerken. Ik ben maar eens op internet gaan zoeken, want wat moest ik in godsnaam voor metaal tekenen.
Door van de eene naar de andere symbool en elementen sites en afbeeldingen te surfen kwam ik deze afbeelding tegen en die liet me denken aan stalen ornamenten van een hemelbed. Dit vond ik dus metalig lijken. Solide, sterk en vast. Dan in de Chinese astrologie gekeken welk dier bij element metaal hoorde en daar was o.a. de haan bij. Waarom ik die gekozen heb weet ik niet,maar dat moest het worden.

Toen was het ontwerpen klaar en begonnen met kleuren. ik heb de karisma stompjes gebruikt om te kleuren en ben begonnen met grijs, 3 kleuren over elkaar, toen heb ik nog blauw en groen en oranje en lila gebruikt!!! Dit alles over elkaar gaf deze kleuren en ik vind het uiteindelijk toch nog verrassend  leuk geworden!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten