maandag 4 november 2013

Diva Challenge 143

Alweer de 143e uitdaging van Laura Harms van de Diva en alweer de 1e maandag van de maand.
Deze keer had ze een patroontje uitgezocht van Carin Mlot en het heet Cruze. Dat is dat gedraaide patroontje in mijn midden. Op zich vind ik het een erg leuk patroon,maar vind het moeilijk hier iets anders dan dit mee te maken. Ik vind het vrij statisch en lastig te verwerken in rondingen. Dit is ook mijn 2e tile.
Het stond zo kaal alleen en in het midden van het blad, dus heb ik er maar het een en ander onder en boven gezet!





10 opmerkingen:

  1. A straight tangle! wonderful geometrical realisation! Well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi geheel. ik had moeite met het combineren van cruze met andere motieven en het bij elkaar te laten passen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I felt the same way when I was doing my tile. You did a nice job!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Carmela, Ik vind dat je er toch een goede draai aan gegeven hebt. Je kunt trots zijn op je eindresultaat. Ook ik vond het moeilijk om er een ander patroontje aan vast te knopen, en heb dat opgelost door 2 cruze lijnen te maken, en deze met een ander patroontje aan elkaar te verbinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je Cruze is heel goed en de andere tangles passen er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er prachtig uit, leuke combinatie met de andere tangles :)

    BeantwoordenVerwijderen