vrijdag 11 oktober 2013

Element Vuur Mandala met Ram

De Oktober opdracht van de mandala club was om een mandala te maken met het element Vuur en er moest een dier in voorkomen. Dat laatste vond ik moeilijk ,want waar denk je aan dan, aan een vuurvogel, vuurspuwende draak of een slang. Ik ben gaan kijken bij de elementen leer en de horoscopen en kwam uit bij onder andere de ram. Ik heb alleen het hoofd met hoorns in het midden getekend en hoop dat hij eruit te halen is. Voor het vuur koos ik een zon die vurig schijnt,maar ook dat kostte me moeite om het vurig te te laten lijken.. Ik heb  wel met weet ik hoeveel gele en oranje potloden over elkaar gekleurd,maar moest er toch aan geloven de rode kleurpotloden erbij te halen om het beeldend te krijgen en het vlammen te laten lijken en  ik ben er niet geheel mee tevreden,maar volgens mij kunnen jullie de vurige vlammetjes er nu wel uit halen!
De mandala is op A4 formaat getekend en gekleurd met de Carisma kleurpotloden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten