maandag 26 augustus 2013

Diva Challenge 133 Tipple

De uitdaging deze week was er bijna niet geweest,omdat Laura het erg druk had gehad en het eerst wilde overslaan. Maar ze is  ooit in eerste instantie gaan zentanglen om er rust in te vinden en te kunnen ontspannen en bedacht dat ze net in deze drukke week dus net moest gaan tekenen in plaats van het over te slaan. Daarom wilde ze het wel simpel houden en begon intuïtief cirkels te maken en hieromheen allemaal kleinere en verschillende maten rondjes. Het patroon bestaat en heet Tipples. Nou de uitdaging was geboren. Het hoefde niet perse een monotangle te zijn,maar het mocht wel. Aangezien haar laatste 2 uitdagingen al monotangles waren wilde ik iets anders,maar  het was wel even zoeken, want Tipple is net niks........ ze zegt ook je houd ervan of je haat het. Ik gebruik het wel eens om lege tussenruimtes op te vullen en dat is het dan.  Nu, ik ben begonnen met een soort van Mooka, toen kwamen de fantasiebloemen, die ik dan wel weer gevuld heb met Tipple, daarna moest er een bodem komen, toch ook maar cirkels ,maar die wou ik niet ook met Tipple vullen,dus dat werd Cruffle. Links een voor mij nieuw patroontje en dat heet Pippin, wel erg leuk om te maken en het vult ook lekker.  Dan een beetje achtergrond, ook een bestand patroontje,maar daar weet ik de naam niet zo van en mijn Challenge is klaar!



10 opmerkingen:

  1. leuk, veel variatie. met dat patroontje links heb ik ook zitten oefenen. daar wil ik ook wat mee gaan vullen. moet er de juiste collage bij vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Carmela! (Je achtergrond is Msst)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een mooi tuintje van gemaakt Carmela. Pippin ziet er idd te gek uit. Lijkt me relaxed om te maken, met ook nog eens een mooie uitstraling. Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I particularly like the Tipple flowers. Lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very lovely! Especially I like the Tipple blossoms.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Like all the organic nature of this tile. Great job.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty. I love the ZIAs with animals.

    BeantwoordenVerwijderen