woensdag 21 augustus 2013

ATC WU 90 voornaam door Carmela (mijzelf)



Ik heb deze week de uitdaging verzonnen voor de club van Magda. 

Deze week ben ik aan de beurt om de weekuitdaging te verzinnen en heb nog van alles moeten omgooien,omdat mijn basis hetzelfde was als die van efie van de vorige week! Maar ik heb iets anders kunnen vinden!
1) Trek een cirkel met een passer of ander rond voorwerp. Hierbinnen ga je tangelen.
2) Verdeel de cirkel in vlakjes,maar.......... In evenveel vlakjes dan je voornaam of als je die te kort vind in je nickname.
Je mag bv de cirkel verdelen in taartpunten, al dan niet met rechte of kronkellijnen. Je mag ook een bestaande string uit de http://tanglepatterns.com/ kiezen.
Je kunt ook de cirkel verdelen door horizontale of diagonale strepen te trekken of je kunt er ringen in zetten met de passer die of gelijk van breedte zijn of kunnen verschillen.
3)  Daarna ga je patroontjes zoeken die beginnen met de letters in je voornaam of nickname. Alleen die mag je gebruiken en moet je benoemen.
Strings en  Patroontjes kun je vinden op http://tanglepatterns.com/
      Veel plezier erme hoop ik!1.gif






Hier is dan mijn uitwerking van mijn eigen uitdaging! Ik heb gekozen voor cirkels in de cirkel en wel van verschillende breedtes.
De gebruikte patroontjes zijn Cyme,Antidots, Rain, Meo , Emingle & Ambler, Loopy en Asian Fans,samen vormen zij mijn naam Carmela en ik heb ze ook in die volgorde van binnen naar buiten getangeld!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten