dinsdag 30 juli 2013

Ori PenTangle van Jose Meeusen

Soms hebben leden goede ideeën en kunnen als ze dat willen ook een uitdaging verzinnen en uitschrijven voor wie dat wil. Deze is wel een hele aparte van Jose Meeusen. Zij maakt Origamipatroontjes en had van een zo'n zelf ontworpen patroon een sjabloon voor een Zendala gemaakt. Daarbij was de uitdaging om er een ruitpatroontje in te zetten.
Nu ik heb mijn eigen ontworpen patroontje genaamd Pastril in de grotere buiten vlakken getangeld.De middelvlakken is Puffle,de binnenvlakken daarvan heet Pillows. Het valt me op dat ik veel P patroontjes heb gebruikt! De binnen cirkel is een van mijn lievelingspatroontjes en heet Betweed en daaromheen heb ik gewoon een randje getekend. Daarna wat geschaduwd en klaar!. Ik vond het een leuke opdracht en heb er met plezier aan gewerkt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten