zondag 30 juni 2013

TBO Zendala Dare 63

Erin van The Bright Owl had een voor mij zeer mooie sjabloon gemaakt. Ik was er gelijk verliefd op en kon niet wachten om te beginnen. Gisteren het begin gemaakt en ben in de buitenste rand met de ovaaltjes in de punten begonnen. Hier heb ik een ronde variant van Z-trik in gemaakt. Daarna heb ik Kuke getangeld . Toen wilde ik wel een opvulling van het geheel,maar niet te druk. Dit is Drupe geworden. De kleine puntjes aan de buitenkant zijn met mijn eigen verzinsel opgevuld.
Ben zelf erg tevreden met het resultaat en vind hem toevallig weer eens buitengewoon goed gelukt.
Soms heb ik dat met een eigen creatie en deze is er een van. Deze heeft me veel vreugde en ontspanning gegeven! ;-)))))) Hoop dat jullie even veel plezier er aan hebben met het bekijken!


en de lege vorm,









13 opmerkingen:

  1. It's lovely. The contrast makes this one just pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! I love the contrast and black and white areas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like what you did with this . You can see the template but yet it is not obvious.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW deze is geweldig, en ja hier mag je met recht trots op zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk is dat toch, iets maken dat je zoveel voldoening geeft!
    En dat mag ook zeker, hij is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love this one, the black background really makes it stand out.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi geworden Carmela. Mooi en evenwichtig, met een goede balans tussen zwart en wit. Je kunt er met recht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nicely done, and a great choice of tangles!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ooooo wow ... pop up ;)
    I love the contrast

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful! I am always inspired by your work every week. Your contrast and patterns are always well thought out. Good stuff!

    Be creative and catch some happy!

    Jacque Solomon
    www.tanglebright.com

    BeantwoordenVerwijderen