donderdag 23 mei 2013

ATC WU 77

De uitdaging van Magda was wel een hele leuke deze keer. Zij had een papiertje in verschillende vlakjes gevouwen waar op de bovenkant op elk vlakje een letter van het woord TANGELEN stond en als je dat vlakje open vouwde dan stond daaronder een verwijzing naar een bepaald nummer string en daar ook 5 letters van het alfabet onder.



De bedoeling was om dan een letter te kiezen naar wat je gevoel je ingaf en dan natuurlijk met de gegevens onder die letter aan de slag te gaan.
Ik wilde letter G doen en de string die erbij hoorde was nummer 47 en de patroontjes moesten beginnen met de letters S/K/C en 2 keuzepatroontjes want de letters van het alfabet waren op, hahaha



Hieronder string nummer 47 en die stond mij eigenlijk totaal niet aan,maar als ik de uitdaging aanga, houd ik me er ook aan, dus toch maar opgezet!


TanglePatterns String 047

En hieronder dan mijn creatie......heel gek geworden vind ik en niet echt helemaal aaneengesloten. Een beetje allemaal losse onderdelen! Ook heb ik weer 3 nieuwe patroontjes gebruikt met de gegeven letters en dat zijn : Skrawlz en die heb ik om de stringlijn gestrengeld. Kofeforn in het kleine rondje. Carrès aan de rechterkant. Toen had ik 2 smiley's, dat weer wel,dus kon zelf 2 patroontjes uitkiezen en dat zijn vandaag Heartrop links geworden en Hi-Cs onder in het midden.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten