donderdag 21 februari 2013

ATC WU 64 String 40 en linten


Nou ben erg productief de laatste dagen,ja moet gaan inhalen lijkt het wel. Deze opdracht vloeide zo uit mijn hand. Wel een rare vorm geworden,maar ik vind hem wel leuk geworden!.

De opdracht was om string 40 te gebruiken, hier linten in te tangelen en de patroontjes Paushalov en Falz en Xenso te gebruiken. Allen voor mij nieuw!

Eerst heb ik string 40 opgezet,toen het grotere bredere lint gemaakt. daarna volgde het smallere er dwars doorheen. Toen heb ik Paushalov in de ovaal gezet,hetgeen ik trouwens een te gek patroontje vind. Daarna heb ik ertussen in Falz gemaakt. Toen was er rechts een lege plek en daar heb ik maar een niet geheel gelukte Xenso in getangeld.
Verder nog wat aangevuld met Paushalov en toen nog wat geschaduwd en voila mijn resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten