zondag 2 december 2012

TBO Zendala Dare 34

Het voorbeeld sjabloon van Erin van The Bright Owl was deze keer een hele mooie bloem. En dan ligt hij voor je en dan weet je het niet meer,want leeg is het al heel wat. Je zou hem kunnen gebruiken als kleurplaat,maar ja.... de bedoeling is hem te vullen met zentangle patoontjes en dan moet je er naog maat een geheel van zien te maken. Of het allemaal reguliere patroontjes zijn die ik gebruikt heb weet ik niet,maar het is me toch weer gelukt er een geheel van te maken. Vind de uitkomst altijd spannend. Deze keer heb ik het blijkbaar nodig gevonden om veel zwarte vlakjes te maken, misschien omdat het donkere dagen zijn, ik weet het niet. Het patroontje Camelia wat ik in de 2e ring gebruikt heb had ik voorheen nog niet geprobeerd,maar vind het wel een leuk patroontje. de rest is weer intuitief ingevuld. ;-))))


 
En het lege sjabloon.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Nou Carmela je hebt er weer een prachtige zendala van weten te maken. Het is een hele mooie bloem geworden. Ik vind het erg mooi hoe je het donkere midden hebt gecompenseerd met de lichte bladeren. Het geeft je bloem een heel bijzondere uitstraling.

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Carmela! De balans tussen het wat drukke centrum en de rustige buitenrand. Goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is beautiful, reminds me of a lovely Indian Palace.

    BeantwoordenVerwijderen