zondag 14 oktober 2012

ATC WU 45 Golven/Flow

De weekuitdaging van de Art Tangle Club was ook een sjabloon  en het moest een golf voorstellen. De uitdaging was om deze te vullen met patroontjes en zeker een nieuw nooit eerder gebruikt patroon.
Nou ik heb 7 nieuwe nog niet eerder gebruikte patroontjes erin verwerkt. ook heb ik de eerste keer schaduw gebruikt door middel van potlod en een doezelaar. Het kost wel inzicht en meer moeite over waar precies de schaduw aan te brengen,maar ik vind het geheel er wel mooier op geworden al weet ik niet of de schaduw wel overal op de juiste plek zit!Kijk en oordeel zelf!





3 opmerkingen:

  1. Je hebt weer goed je best gedaan. Ziet er indrukwekkend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, wie je ook bent anoniempje!!! hahaha. Zou leuk zijn als je toch je naam in het berichtje zou zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Carmela.. ik heb de link naar deze creatie toegevoegd aan de links van WU 45 op mijn blog.. neem maar eens een kijkje :D.. (en jij hebt per ongeluk de link op je eigen blog toegevoegd.. Niet op de mijne haha :D )

    BeantwoordenVerwijderen