dinsdag 4 september 2012


Dit weekend zat ik in een huisje in de Ardennen met Fenji en manlief was naar de Formule 1, dus tijd genoeg om te tangelen. Mijn creaties zal ik hieronder showen.



Deze 2 heb ik zomaar gemaakt. Eigenlijk was ik aan de achterkant begonnen aan de 3 dozen ( een weekopdracht van de club),maar dit lukte voor geen meter en ikvond het zonde om het goede tekenpapier weg te gooien, heb het door midden gescheurd en heb er zomaar wat op gekriebeld!4.gif


                                                                          
Op de Art Tangle Club kregen we de opdracht een paraplu als vorm te gebruiken en die vol te tangelen met een link naar wat patroontjes,waarvan je er zeker 1 moest gebruiken!
Eigenlijk vond ik het een leuke en zeer toepasselijke opdracht in het kille regenweer in mijn uppie in het huisje in de Ardennen. de linker maakte ik het eerste, daarna de rechter ( dichte) en toen vond ik het blad in het midden te leeg en maakte de liggende. Heb weer zeker 3 nieuwe patroontjes gebruikt die Magda in de links had staan. heb er veel plezier aan gehad!1.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten